Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van sandra Naber - WaarBenJij.nu Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van sandra Naber - WaarBenJij.nu

Orlando

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg sandra

15 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Dinsdag 12 augustus zijn wij vertrokken naar JFK airport voor onze vlucht naar Orlando. Zonder vertraging waren wij om 16.00 in Orlando waar wij onze huurauto opgehaald hebben best leuk om uit een rij auto's er 1 te mogen kiezen. Het hotel lag op een half uurtje rijden de kamer was wel wat (heel erg) minder dan in New York maar ach het is maar voor 3 nachten en we zullen er verder ook niet veel zijn. Gelijk tickets gehaald voor de parken valt nog niet mee om een keuze te maken uit zoveel leuks als je maar 2 dagen hebt. uiteindelijk gekozen voor Seaworld voor ons als dolfijnenliefhebbers niet aan te ontkomen, en de universal studio's met een gloednieuwe Harry Potter attractie wat mij als fan van Harry geweldig leek. Het was nog vroeg dus Edwin omgekocht om mee te gaan naar de shoppingmall. ( Je moet toch ook eten en dat kan daar ook) Enorm veel mooie winkels met genoeg keuze maar toch niets gekocht best knap vind ik zelf. Om 10 uur lagen we in bed morgen vroeg weer op voor Seaworld. om 7 uur waren we wakker en om 8.15 zaten we in de auto strakblauwe lucht en bloedheet binnen 5 minuten loopt het zweet van je af nog even wennen. Seaworld was geweldig dolfijnenshow, leuke attracties, antarctica waar het tussen de pinguïns vroor (sta je dan met bijna niks aan) en de orkashow was het hoogte punt deze was zo gaaf dat we daar 2x naar zijn gaan kijken. het was helemaal niet zo druk dus de wachttijden vielen gelukkig mee. Op de terugweg lekker bij de Italiaan gegeten en om half 10 waren we weer in ons kamertje douchen en slapen want morgen wacht Universal. Om 8 uur zaten we in de auto op weg naar de Universal studio's hier beland je echt in een compleet andere wereld. We zijn direct naar Harry Potter gegaan omdat we hadden begrepen dat vorige week de wachttijd 6 uur was. Om 9 uur stonden we in de rij en om half 12 stonden we weer buiten maar wat gaaf zeg de complete wegisweg is er nagemaakt met als hoogtepunt een mega rollercoaster in de goudgrijpbank. Nog even in de boekenwinkel waar Harry zijn schoolboeken kocht gezocht naar een Harry Potter boekenlegger voor mijn vriendinnetje maar helaas hadden ze deze niet. Ook nu was het weer bloedheet maar gelukkig waren veel attracties binnen met airco. Heel de dag alle attracties gedaan waar de wachttijd gelukkig niet zo lang was. om 19.00 uur hadden we alles gedaan, de parade gezien en hadden we geen puf meer om te wachten tot 22.00 op het vuurwerk. We zijn lekker naar huis gegaan nog wat gegeten en lagen we om 22.00 alledrie compleet gesloopt in bed. Na New York en Orlando is het nu tijd geworden om een beetje te gaan chillen. ( vakantie vieren:-)). Morgen vrijdag 15 augustus gaan we verder naar Siesta Key waar we het chillgevoel gaan opzoeken en hopelijk een beetje gaan genieten van zon, zee en strand.