Siesta Key en Fort Myers Beach - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van sandra Naber - WaarBenJij.nu Siesta Key en Fort Myers Beach - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van sandra Naber - WaarBenJij.nu

Siesta Key en Fort Myers Beach

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg sandra

17 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

Vrijdag 15 augustus zijn wij om half 9 vertrokken richting Siesta Key een rit van ongeveer 200 km. Onderweg vreselijke regenbuien gehad zoveel water dat we af en toe niks meer konden zien. In Siesta Key aangekomen scheen het zonnetje en zijn we het dorpje ingegaan om wat te eten en drinken. Heel gezellig plaatsje met kleine barretjes en mexicaanse sferen. Er werden voornamelijk taco's, nacho's en margarita's geserveerd wat niet heel vervelend was. Ons hotel is deze keer wat minder we dachten dat het na Orlando niet kon maar de op het oog best grote wat verouderde maar schone kamer had toch wel wat dingetjes. Zo maakten de airco en ventilator zoveel lawaai dat je de keus had uit niet slapen van de herrie of je bed uit drijven van de warmte. de 1ste nacht resulteerde dat in een waterbed en de 2e nacht na een ontmoeting met een kakkerlak op niet slapen wat dan wel weer betekend dat je de airco aan kan zetten omdat je toch wakker bent. Gelukkig bleven we maar 2 nachten en maakte het mooie strand en gezellige dorp veel goed. Vanochtend 17 augustus dus met gierende banden om 8 uur richting Fort Myers beach gegaan wederom zo'n 2 uur rijden dit keer met strakblauwe lucht. Aangekomen in het Outrigger Beach Resort bleek dat we een heerlijke mooie en schone kamer hebben met een geruisloze airco. Wat zullen wij heerlijk slapen de komende 3 nachten. Het resort ligt aan een parelwit strand heeft een lekker zwembad en leuke barretjes met live muziek. Er lopen wat overjarige hippies rond waar de muziekstyle op is aangepast maar ze passen perfect in het plaatje. De aanbeveling in de reisgids klopt helemaal een geweldig plekje. We zijn nog aan het verzinnen of we vanuit hier De Everglades gaan bezoeken of dat we dit combineren met onze volgende trip naar de Key's. Het is namelijk erg verleidelijk om hier even 2 dagen niks te doen en te genieten van zon, zee, strand en gewoon niks. Wat het is geworden kunnen jullie lezen in ons volgende blog voorlopig vermaken we ons nog prima.