Cocoa Beach & Terugreis. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van sandra Naber - WaarBenJij.nu Cocoa Beach & Terugreis. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van sandra Naber - WaarBenJij.nu

Cocoa Beach & Terugreis.

Door: sandra

Blijf op de hoogte en volg sandra

28 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Miami

Wat hebben we genoten van onze laatste 2 dagen. Heerlijk resort, mooi strand en volop zon ondanks de hoge beschermingsfactor is het de zon toch nog gelukt om ons te verbranden deze laatste 2 dagen. Er stond een flinke wind en de golven waren perfect Sanne heeft gisteren heel de dag op een bodyboard in zee gelegen. Ik heb zelf ook nog 1 golf gepakt wat ik een beetje spannend vond. ( na mijn avontuur in Frankrijk waarbij ik gegrepen werd door een golf en vervolgens een week mijn nek niet kon draaien was ik een beetje huiverig geworden) maar met de nodige hulp van Edwin lukte het en ging ik als een speer. Het was al erg rustig in Cocoa je merkte goed dat het seizoen ten einde liep. Uiteraard hebben we nog even geshopt in de in heel Florida bekende Ron Jons Sufshop. ( Een megagrote surfshop die 24/7 open is best gek) Een leuke bikini gescoord verder viel het shoppen ons een beetje tegen in Florida genoeg malls maar toch wel een beetje oude rommel. Wij zijn dan denk ik ook de enige die uit Amerika komen zonder koffers vol kleding en schoenen. Op dit moment zitten we op het vliegveld van Orlando hebben we de auto ingeleverd, ingecheckt en zitten we te wachten tot het tijd is om aan boord te gaan. Vervolgens wacht ons nog een lange stop in Chicago en dan door naar Amsterdag waar we morgenochtend (vrijdag 29/8) aankomen. We hebben 3 fantastische weken gehad waarin we heel veel gezien hebben. New York was fantastisch. Florida is zo divers pretparken, shoppingmalls, gekheid van Miami maar vooral de mooie stranden, schitterende natuur en dieren hebben ons hart gestolen. Vriendelijke mensen en er is totaal geen moment geweest dat we ons onveilig voelden. Wij gaan zeker nog eens terug naar Amerika om ook de rest van het land te ontdekken. We gaan er heerlijk van nagenieten weer hard aan het werk en ons voorbereiden op ons volgende avontuur in Thailand.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sandra

Actief sinds 01 Aug. 2014
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 5534

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 24 Juli 2015

Costa Rica

19 December 2014 - 30 December 2014

Thailand kerst 2014

08 Augustus 2014 - 29 Augustus 2014

New York & Florida Rondreis

Landen bezocht: