We gaan er weer vandoor - Reisverslag uit Ban Thung, Thailand van sandra Naber - WaarBenJij.nu We gaan er weer vandoor - Reisverslag uit Ban Thung, Thailand van sandra Naber - WaarBenJij.nu

We gaan er weer vandoor

Blijf op de hoogte en volg sandra

19 December 2014 | Thailand, Ban Thung

Vrijdag 19 december was het zover ons tripje naar Thailand!
Om 17.00 uur hebben we de trein richting Schiphol genomen waar we op tijd aankwamen om in te checken voor onze eerste van de 3 vluchten die we zouden gaan maken!! Exact op tijd vertrokken we richting Dubai! In het vliegtuig een filmpje gekeken en vervolgens na het eten wat geslapen!! Na 6,5 uur kwamen we aan in Dubai waar de dag net begon, even een ontbijtje gehaald, tandjes gepoetst en toen konden we al weer boarden voor onze vlucht naar Bangkok welke 6 uur ging duren! Deze vlucht op eten na voornamelijk slapend doorgebracht! Op Bangkok aangekomen hadden we 1 uur de tijd om onze bagage op te halen en vervolgens opnieuw in te leveren (volgens Amsterdam) wat best krap is aangezien we hier het land in komen en ook nog door de security moesten!! Wat bleek onze Amsterdamse grondstewardes snapte het niet helemaal want onze bagage bleek bij navraag al in het Thaise vliegtuig te staan! Bij de security bleek dat Sanne een schaar in haar etui in de handbagage had zitten!! We waren pas 2x door de scan gegaan en zowel op Schiphol als in Dubai had niemand de schaar gezien! De Thaise douanier is een mooie schaar rijker en wij mochten gelukkig doorlopen! Even wat gegeten en vervolgens keurig op tijd onze binnenlandse vlucht gemaakt! Na aankomst op Krabi hadden we snel het vliegtuig verlaten en werden we keurig naar de internationale bagageband( er was er maar 1) gebracht waar direct onze koffers er aan kwamen!! Er bleek een chauffeur op ons staan te wachten en waren we dus binnen 10 minuten na landing onderweg naar het hotel! Een heel mooi hotel waar we na een heerlijke douche direct zijn gaan slapen!!