koh phi phi en kerstavond - Reisverslag uit Ban Thung, Thailand van sandra Naber - WaarBenJij.nu koh phi phi en kerstavond - Reisverslag uit Ban Thung, Thailand van sandra Naber - WaarBenJij.nu

koh phi phi en kerstavond

Blijf op de hoogte en volg sandra

25 December 2014 | Thailand, Ban Thung

Dinsdag 23 december hebben we een dagtocht naar de eilanden van Koh Phi Phi gemaakt. Een eilandengroep met de mooiste stranden van Thailand op zo'n uurtje varen met speedboat vanaf Ao Nang. Het waren inderdaad super mooie eilanden, we hebben 2x gesnorkeld in een baai en gezwommen tussen de scholen vissen waar je keek vis! De terugtocht verliep iets minder rustig dan de heenweg want de zee was een stuk ruwer waardoor het een spectaculair tochtje werd met het nodige water aan boord! We konden daardoor ook niet bij het laatste eiland van boord zodat we zijn uitgeweken naar 1 van de andere tropische spierwitte stranden van Poda island iets dichter bij de kust!! Woensdag 24 December hebben we heerlijk relaxed bij de privebeachclub van het hotel! S' Avonds een heerlijke Thaise massage ondergaan en kerstavond afgesloten met een geweldige avond met veel eten en optredens in het hotel! Vandaag gerelaxed aan het zwembad de dagelijkse massage en straks lekker slenteren door het dorp!! Iedereen fijne kerstdagen wij genieten er nog een paar dagen van!!!